Rabu, Mac 09, 2011

Satu Per1...

Posted by ct hajar at 5:24 PTG
haish!.. satu persatu kawan aku menamatkan zaman bujang mereka. next, raha & dayah. weekend ni (13 mac). congratulation for both of them..bile plak aku erk? hehehe....(gatai naa)
bulan 6 ni 2 org lg member aku nk kahwin gak..semoga selamat semuanya, SELAMAT PENGANTIN BARU AKU UCAPKAN.
skrg ni aku tgh pening2 gak dgn hidup aku. huhu...cuba utk buat perubahan yang terbesar dlm hidup. jeng3.. i'allah kalau diizinkanNYA. sibuk jugak nk abeskan master ni. huhu..... hope dpt la aku buat semuanya dgn jayanya. :D uwaarrrgggghhh....pening2!.... isnin ni i'allah nk g JB. jumpe bakal mertua ke? owh, tidaakkkk.... hope everyhing ok. huhu... cuak gak dlm hati ni. wpun pernah jmpe sekali.

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates