Jumaat, Jun 24, 2011

MusiM buah!....

Posted by ct hajar at 4:08 PTG
semua org dh tau kan..bln 6 ni musim buah-buahan. dgr buah-buahan, seronok rase kan?!.... xkurangnye jugak dgn aku. hehe...time ni la nk mkn durian, rambutan, manggis, duku, langsat..mcm2 lagi la... last weekend aku balik kg. memang ni la niat aku..'nk makan durian!'. hehe memang dari kecik lg aku ni antu durian. pantang nampak, memang mkn la...hehe.. biasa, sebiji tu aku ngadap sorg la...kalau setakat sebiji 2, memang org lain xrase la... musim durian kali ni, byk jugak durian kt rumah aku. alhamdulillah...cukupla utk mkn sekeluarga. malah lebih dari cukup.. weekend ni aku balik lagi. nk tau ape sebabnye, tunggu next cerita ok!...;)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates