Selasa, Januari 26, 2010

L!fE MusT g0 On...

Posted by ct hajar at 10:24 PG
bismillah....

hari ni 26 januari 2010. diam xdiam dh hmpr sbulan kita masuk thn baru. dlm bulan ni aku sibuk dgn kerja2 penyelidikan aku yg belum ade progress. hurmm... aku tengah berusaha dan terus berusaha menyiapkan kajian aku mengikut jadual yg dirancang. hope semuanya berjalan lancar.

sebenarnya aku hampir berputus asa dan lelah dgn semua kerja yg aku buat tidak mendatangkan hasil. semoga ALLAH memberi aku kekuatan utk meneruskan semua ini dan semuanya berakhir dengan baik. bermacam-macam tekanan yg aku hadapi. tekanan dr mslh peribadi, kawan2 dan juga org sekeliling yg membuatkan aku rasa tertekan. alhamdulillah aku dpt mengawal semuanya. syukur kepada ALLAH...

cukuplah aku rasa..setakat di sini sahaja coretan aku utk kali ni. sambung lain kali.. k, daa.. ASSALAMUALAIKUM....;)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates