Khamis, Ogos 05, 2010

25 ke???...uhuhu

Posted by ct hajar at 6:09 PTG
assalamualaikum...
10 hb ni birthday aku  yg ke 25. huhu... dh tua dh aku. semoga ALLAH panjangkn usia aku, ditetapkan iman dan mendapat rahmat dariNya. 8hb ni gak bufday arwah bangah. tipu la kan aku xigt kt dia. aku doakn dia tenang di sana...

ape aktiviti aku sepanjang sebulan ni erk??... hurm... byk gak yg menyerabutkn kepala otak aku. pasal research master yg still xde progress, road tax kereta yg sudah mati & belum dpt sehingga ke hari ini, ditambah lagi dgn masalah kewangan. huhu....semoga aku tabah menghadapinya.. doa utk diri sendiri.. kira ok la kan?...

kla, nk blah dulu. saje nk coret2 kt blog yg dh lame xjengah nie. hehe...

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates