Rabu, Ogos 03, 2011

Owh...Mmmmm....Ggggggg!!.....

Posted by ct hajar at 10:37 PG
Reactions: 
Owh My Gucci!!..
begitu pantas masa berlalu.
dh la HAJAR..sedarla..
ko tuh dah tue!..
eh, tue ke aku??
mude lagi la.. baru nak 26. kekekekeh...
sudahla..jangan nk perasan. sedar2 la driri tu sikit..
umur semakin meningkat..
apa yg ko dapat?. apa yg ko ada?..
huhu...yela..
aku sedar, aku nk masuk 26 dh...
tapi, tua ke??
xla tua sangat ooowk?
hurmm... okeh fine!
aku sedar dlm usia aku yg bakal menjangkau 26 ni, aku xpunye apa..
xpunya harta berjuta. hwa3...
tapi aku punya kasih sayang. hahahaha... perasan lagi!..
apa yg aku ade?..
aku ade kereta (myvi je!..)
aku ade mak bapak & adik beradik yg masih ambik berat & sayang kat aku.. 
sayang ke??..sayang kot..hehe..
aku ade pakwe.. 
ko ade, ko ade?..haha....
pakwe aku pon sayang aku ape!. kekekekeh...

syukur ALHAMDULILLAH...
seminggu lagi @ 7 hari lagi nk masuk 26 dah..
alhamdulillah masih bernafas di bumi allah ni..
tahun ni jugak lain drp tahun sebelumnya..
sambut birthday dlm bulan ramadhan.. alhamdulillah...
bersyukur ke hadrat Ilahi....

mode: dh nak masuk 26...umur hanyalah satu angka..=)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates