Ahad, Ogos 28, 2011

28hb 8

Posted by ct hajar at 10:42 PG
Reactions: 
28hb 8..
tgk cume satu tarikh biase je kan?
tp bagi aku, ade makna tersirat & hikmah disebalik tarikh tu...
28hb tu adalah tarikh birthday pakwe aku.
bulan 8 pulak, bulan kelahiran aku..
28hb 8 2008 tarikh ktorg declare..
3,4 hari lepas ktorg misscommunication dan menyebabkan aku membuat keputusan utk tinggalkn dia wpun ktorg dah merancang utk berkahwin.
tapi semua tu kuasa ALLAH..
kita hanya mampu merancang.
setelah 3 tahun ktorg bermadu kasih, tiba2 mcm ni jadinya....
pada bulan 8 jugak berlakunya...
dlm masa 3,4 hari tula dia xputus2 msg aku.
memujuk aku utk kembali padanya..
aku xtau ape yg aku rasa.
slps aku memutuskn semua tu, aku langsung xde rasa rindu..
sedih tu memang ade.
tapi seketika cuma..
hari ni, 3rd anniversary ktorg...
mlm td mcm biase, aku luahkn ape yg terbuku...
aku xtau knape aku asyik meluahkn je...
kesian jugak pd dia
terpaksa terima hinaan dr aku...
mungkin aku nk yg terbaik dr dia seandainya kami ade jodoh di masa akan datang nanti.
aku harap dia berubah..
tgh bermesej dgn dia, dia mengadu sakit dada..
sungguh aku tidak sanggup kehilangan dia.
seandainya dia pergi, aku akan rasa bersalah..
so mlm td, aku semakin menerima dia kembali..
aku xtau apakah keputusan ini betul atau tidak...
semoga ALLAH tunjukkan jalan pada aku.
aku hanya mampu berdoa dan redha...
tarikh hari ni, mungkin tarikh yg mempunyai rahsia sndr buat kami.
semoga ALLAH merestui hubungan kami ni..
amin....

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates