Jumaat, September 09, 2011

hari raya & 2nd stage...

Posted by ct hajar at 10:19 PTG
hehehe......
i wish!...
cmne semua raye tahun ni? seronok??...
aku & family sambut aidilfitri biasa je...
besederhana org kate.
alhamdulillah..thn ni ade la baju baru...
thn ni raye ke 7 tanpa bangah.. rindu la jugak bile terigt..
selalu pagi2 raya, ktorg ni la adik beradik perempuan dia yg kena kerah utk iron baju dia..
biasenye aku ngan along.
sekarang ni xde dh dgr suara dia.
rindu.....
rindu nk berkumpul balik sekeluarga tanpa ada kurang sorang pon..
tapi itu mustahil!...
terigt suatu mase dlu, bilik dia di tukar langsir baru..
dia kate 'bilik pengantin'. tersenyum sendiri raye aritu bile aku igt kata2 dia...
raya yg dulu jugak (raya terakhir dia aku rasa)..
tgn dia ade kudis2 sikit..
pas2 dia cakap luka2 nnt lama2 modar (bhse jawe, bhasa melayu maknanya mati)..
aku igt tu satu gurauan je..
rupanya menjadi kenyataan..
raye ni aku lambat ziarah dia.
ptg jumaat baru aku g ziarah dia.
kesian dia....semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan org yg soleh.. amin....
hurmmm..raye ni jugak, kami dh move to the 2nd stage...
hari ahad bersamaan 6 syawal..
parents dia dtg.
aku igt just beraya je...
rupenya merisik sekali..
alhamdulillah...hehe....
utk next stage, raye aji nnt....
so skrg ni sibuk memikirkan tema & brg2 yg diperlukan..
semoga semuanya berjalan lancar tanpa apa2 yg x diingini berlaku..
amin...

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates