Selasa, Mei 18, 2010

aku jadi 'auntie' (",)

Posted by ct hajar at 12:04 PTG
14 mei lepas, pagi2 kul6.20 mak aku dh kol dari kg. punyela excited dpt cucu.. hehe... aku dpt anak sedara lelaki, lahir kul 5.12 am. punyelah nk lahir, pagi2 subuh dia keluar. berat dia 2.95 kg, nama plak AQIEL RAYYAN B MOHD ALIZAR. sepanjang ari jumaat aku tersenyum lebar. hepi beb dpt anak sedara. dh lama plak tu x main dgn baby. xsabar rsenye nk g jumpe dia. ptg tu jugak aku pergi ke hospital putrajay pegi tgk anak buah aku tu. geram aku tgk dia. mate sepet, idung besar (idung org jawe la katakan) kekekekeh!...
aku sampai baby tgh tido. sedap je dia tido. sepjg aku kt sane dia xmenangis langsung. bagus anak sedara aku ni. hehe....dia ni pn kuat orgnye. kena inject kiri kanan senyap je.. hero la katakan..

hari ni dh masuk 2 hari xpergi tgk aqiel... apela khabarnya sekarang ni. hari sabtu hari tu bwk parents aku g melawat mereka ber2. nurse kate aqiel ade g6pd - dia xboleh mkn kacang parang, jamu, ubat2 sinseh & jugak xley terdedah dgn naftalena (ubat gegat). kalau dia mkn atau terdedah dgn naftalena ni, dia akan dpt sakit kuning. huhu.... xpela, benda tu semua pn xla penting sgt dlm idup ni.. sekarang ni gak baru aku tau penyakit ni lebih kpd kanak2 lelaki shj. tp penyakit ni effect utk seumur hidup dia. so sampai ari ni (18/5) diorang xdischarge lagi...semoga mereka berdua cepat sihat dan kembali pulang. hehe.. :)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates