Rabu, Mei 19, 2010

WronG nUmBer??!!!....

Posted by ct hajar at 8:59 PG


semalam apelah nasib aku gaknye.. 1st dpt kol org dr 014 yg mengatakan aku ade contact dia. aku rase aku xde contact sesape yg nombornye 014. juz sorg jela member aku pakai 014. pastu okla, finish kt situ je..
then, ade plak 1 no ni yg aku memg save nama member aku misscall. aku igt dia la kan.. then aku tnyela "nape?" then, dia tnye aku blk aku msg dia kenapa?.. aku tnyela either dia tu member aku @pn tidak. pastu msg pnye msg, dia tnye aku ktne.. aku ckpla UKM. dia kate aku keje petronas??..huhu.. ape pnye kawanla kan.. ley xigt kawan. pastu dia mintak pict aku. ade ke patut??...pas2 aku rase dia bukan kawan aku. kalau kawan aku, mestila dia xmintak pict kan?.. so aku abiskan kat situ jela... angin gakla dgn org2 yg mcm ni. kadang2 seolah2 nk ambik kesempatan atas org lain. nk mintak pict la, berkenalan la.. memang xsalah nk tambah kawan. tp kita cuak gak sbb kita xkenal dia siapa. entah baik entahkan tidak.. tetibe kite bg gambar, dia wat xelok pd kita. zaman skrg, macam2 boleh jadi.. so utk mereka2 yg ada di luar sana, berhati2lah ea... skrg zaman moden & teknologi canggih. penipuan, jenayah, boleh jadi mcm2 cara. yg suka ambik kesempatan tu, fikir2kanlah perasaan org lain. tapi ada perasaan ke diorg??.. hehe.. tepuk dada tanya diri sendiri.. chaw!!..=)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates