Khamis, Mei 13, 2010

AyaM!!..

Posted by ct hajar at 11:21 PG
cerita pasal ayam, semalam aku mkn KFC yg baru tu.. black pepper punya flavour. boleh thnla.. tp for me la, hot & spicy lg better la.. yg black pepper ni, xbape crunchy. biase je.. cume rase balck pepper lebey sket. mkn separuh aku dh kepedasan sedikit. tp xla pedas sgt. bg yg xsuke pedas, bg dia dh pedasla kot. tp aku ni memang suke pedas. so no hal la mkn black pepper ni.. nasib baikla jugak aku dpt yg xbape nk besar ayamnye. so dptla aku abiskan dua2 ketul ayam tu...hehe... sbnrnye dh lame aku xmkn kfc. sethn ade kot. kalau pegi kfc pn aku xmkn ayam. mkn yg kecik2 je mcm wedges ke, nugget ke. hurm.. kira lepas ngidam gakla kot. tp xla ngidam sgt nk mkn kfc black pepper tu. hehe.. entah ape aku ngarut.

ok, tu 1st cerita pasal ayam. ni 2nd lak.. kekekeh.... topik arini ayam jerk. pg td tgh2 iron baju, aku terigt raha pose & mcm nk msk. hehe... tetbe gak teringin nk mkn sup ayam. hehe.. then, rase mcm sedap gak dpt nasi ayam. pagi2 lagi aku dh terliur nasi ayam. huhu.... aku xla minat sgt @ suka sgt nasi ayam. tetibe je rase nk try msk nasik ayam. ley x? 1st time la ni nk try msk nasi ayam kononnye. tu yg 2nd. ada lagi yg 3rd pasal ayam ni. 

mcm biasa la,pagi2 pas masuk ofis pertama skali yg ktorg wat ialah makan!!... hehe... so lepas on komp, terusla pegi kafe. tgk punye tgk, pape pn mcm sedap. hehe.. rase cm nk mkn mee rebusla, tapi takut xsedap. coz kdg2 mee rebus kt fak ni xsedap. ikut luck gakla... pas2 partner aku nk mkn roti canai. aku tgk lauk2 pn mcm sedap gak. haha... then ikutla partner aku amek roti canai (2 keping lak tu) ditambah lagi dgn 1 lauk. nk tau ape? AYAM!!... haha.. ayam masak kari. fuh!!... kira cm melantak lak aku rasa. tu baru breakfast tu. lum lunch lagi. baru pg td jogging bertambahla lemak dlm bdn aku ni. huhu.. pasni kena catu mkn aku ni.. kena control. berat dh semakin bertambah.

itulah kisahnye pasal ayam...huhu....  xtaula masak ke x nasi ayam ptg ni. kekekeh.... dh puas mkn ayam walaupun aku ni bukan antu @ penggemar ayam.... =)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates