Selasa, Mei 11, 2010

Aku Rindu.....

Posted by ct hajar at 1:08 PTG
hari ni aku menjalani kehidupan seperti biasa. pergi ke fakulti, meneruskan kerja-kerja research aku yg masih belum ade progress. siap wat kerja-kerja makmal, aku terus mengadap komputer dan melayari internet. sebab tu jugak aku wat sikit coretan kat sini utk mengisi sedikit mase lapang.

sambil-sambil main internet, sambil tu mesej pakwe aku yg sekarang ni tgh final exam. entah kenapa tiba-tiba aku menjadi rindu pada dia. rindu semuanya tentang dia. rindukan kasih sayang dia, layanan dia, semuanya. hati ni terlalu rindu pada dia. huhu....ikutkan hati mahu je aku terus drive ke seremban. tapi bila difikirkan balik, dia tgh berhempas pulas dgn study dia, aku matikan niat aku tu. insyaALLAH, 1 hari nanti kita akan berjumpa jugak & akan disatukan. insyaALLAH...

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates