Jumaat, Julai 15, 2011

Kek, Futsal & Makan!....

Posted by ct hajar at 12:44 PTG
fuhhhh!!!....tgk tajuk dh mcm menggemukkan je kan? memang pon!!...huhu...minggu ni adalah minggu makan2 buat aku & kawan2.. haha...dlm kekurangan duit, makan tetap makan!.. cmne nk kurus ni??? huhuhuhuhuhuhu....okla, sbnrnye aritu celebrate bday lyla & adik aku. bday adik aku 10hb lepas. saje la belikan dia kek since dia pon ade kt kampung time aku balik haritu... then, balik ke bangi ni hari isnin. hari isnin bday lyla pulak..11 julai. so mkn kek jela aku kan... after makan kek tu ktorg main futsal. member aku la yg ajak.. adela dlm 7 org yg main...seronok jugakla keluar peluh kan.. tapi penat sikitla.. asyik ketawa je. biase la org perempuan!!...hehe....
ni kek utk adeq...choc cake with blueberry

ni pulak kek utk lyla..yummy ^__^
ni pulak aksi bermain futsal...pro kan? haha
ok, habes utk sampai 11hb.. lepas tu, 13hb pulak kak ct belanja kami makan2.. memang dia dh lame janji dh nk belanja ktorg. so after bncg pnye bncg, ktorg pilih makan kat "CHOP & STEAK".. restoran ni kat seri serdang... kalau kite dari bangi ni ikut je jln nk ke Mines tu.. tp ambik susur kiri ke UPM tu.. then terus je lalu sebelah PLUS highway tu... then before roundabout ade Perodua & Beryl's.. chop & steak ni sebelah kiri je.. perudua & beryl's tu sblh kanan. restoran ni betul2 mengadap roundabout... okla makanan kat sini.. lebih kpd western food.. sesapa yg teringin nk mkn western & nk try, bolehla dtg... mknn pon boleh dikatakan murah & berpatutanla harganya..antara hidangan yg ktorg order, grill chicken chop (aku pnye), black pepper steak (sal pnye), chicken merryland (aidil), chicken golden blue (k siti, masni & keng sern pnye)... en nazir plak pilik nasi moroco... hehe.....side order ktorg mushroom soup & spaghetti. banyaknye makan?!!... tau xpe!.. haha.... then after that, ktorg celebrate belated bday kak siti & en nazir skali. bday diorg bulan 6 hari tu.. & sekali gak dgn mummy & daddy to be.. congrats for both of them!.. & thanks belanja kami!.. hehe...
ni la restoran yg diperkatakan ;)
a cake for them!

 
so sweet!!....
my grill chicken.. hehe

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates