Ahad, Julai 03, 2011

NeXt sTep???

Posted by ct hajar at 6:37 PTG
haha....next step ape yerk? next step moving forward kot. hehe....actually, aritu aku ade ckp aku blk kampung wiken aritu kan... so ini la cite nye...ceritanya, cyg aku dtg rumah.. Bukan Merisik ye!!... jln2, makan durian & sekali gus merapatkan ukhwah...alhamdulillah everything ok. xde masalah... cuma nk cite jela pengalaman aku. hehe... mase tunggu ketibaan diorg, seram sejuk aku jadinya.. huhu...memang sejuk la tgn ni. salam tgn bakal mak mertua dgn tgn sejuk. hoho.... aku xbyk ckp jugakla time dorg ade tu. tp betterla drp 1st time jmpa dlu. langsung xbukak mulut kot.....kesimpulannya, semuanya berjalan lancar & family dia ley terima aku & family aku seadanya. alhamdulillah....next step???..TUNGGGUUU!!....:)

ha..ni ade lg 1 cerita. hehe....lepas dia dtg rumah aku hari tu, selasa tu dia dtg jumpe aku...dia dtg sini selasa, balik sane jumaat ptg. kul3 bas dia...hepila jugak dpt jumpe lg org tsyg..& sedih jugak bila dia balik. huhu....

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates