Selasa, Oktober 25, 2011

Luahan Rasa

Posted by ct hajar at 10:06 PG
Reactions: 
memang betul, 
bukan senang nk puaskan hati org lain...
at least, jagalah hati org kan....
aku rasa aku dh cube utk jaga hati dia.
tapi, kenapa dia mcm xde deria nk jaga hati org..
kadang2 walaupun benda kecik, kalau dh selalu buat, kite yg mengadap ni rasa terbakar jugak kan?
betul jugak org kate...
bile jauh bau harum je....
bile dh dekat, bau taik!...
huhu...
bile dh rapat, mcm2 perangai yg kite xsuke akan kuar...
tp setiap org ade perangai masing2...
aku pn may b ade perangai xbaik yg aku selalu buat...
semoga ALLAh ampunkan dosa aku & dosa org2 disekelilingku...
& semoga juga aku dpt menjaga hati org2 disekelilingku...
igt hajar tagline ko: 
Biar org buat kat kita, jgn kita buat kat org...
yeah!... I remember that.. 
^__^
~wassalam~

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates