Selasa, Oktober 04, 2011

enter to the 3rd stage: engage!..

Posted by ct hajar at 8:42 PTG
assalamualaikum...ellooppp..hye2..
kabare? aku ora waras..huhu..
cecema sikit. 
balik dr kg after tunang terus sakit tekak & skrg ni sesema..huhu...
terus terang jela aku dh tunang skrg ni. hehe..
xyah sorok2 dh. haha...
so far, ahamdulillah...
semakin hari, semakin sayang!...
hahahaha...nk ayat jiwang karat jugak kan..asyik raha je bg ayat jiwang. hahaha..
tema aku wat utk tunang ni adalah dark purple...
cantekla jugak.. kire terlaksana lah impian aku utk wat purple time tunang.
mula2, nk purple, pas2 member suggest turqoise..
sbb tgk bj turqoise tu cantek.
pk, pnye pk..nk wat turqoise. aku pn xbyk bj turqoise..
sekali pegi beli baju, turqoise xde saiz la pulak!!...
pas2, beli la jugak dark purple.
memang dh jodohla dark purple tu..
nk purple cair, aku byk dh baju kaler camtu. dark purple xde lg..
so..PROCEED!!....'dark purple'
utk andam pulak, aku amek bridal sengkang (area tmpt aku)..
suggested by my sis's fren...
bridal ni mak nyah...
tp aku mntk mak andam.. dh mak tu, pompuan la kan.. bukan mak nyah!..
andam tu org sg. abong...dia freelance je..tp okla solekan dia...
puas hati!!...
oklah, ckp byk pn xgune..tembak pon xkena..
so layan pict tunang aku ni!...
ade org tu sebok sgt nk tengok kan? hahahaha....
2x tembak dh org tu kena.. kekekeh

antara hantaran favourite aku..hehe
pembikinan sireh junjung..pakai kain batik di situ ye!..
tadaa!!!...hasilnye..=) *kreatif jugak aku erk?*
semua hantaran....yg gabus tu, xwat lg sireh junjung..
dgn sireh junjung.. tp xnmpk pulak..kt ujong sane..hehe
busana muslimah..sori ye, ade towel. dia nk interprem jugak..maafkanla ia..huhu
in progress....
siap!!...
with mother in law to be...

candid!..
bajet malu..
lovely mom...org plg hepi...

upacara sarung cincin

epi dpt 2 cincin emas  =)

hantaran from him

*=)*

antara rakan yg hadir...
okaylah..tu je..
mode: tunangan org dah...
~wassalam~

2 comments:

B on Isnin, Oktober 10, 2011 2:05:00 PTG berkata...

hahahahahampeh!!tembak aku je ye ko...anyway, selamat menempuh alam pertunangan!!!hahaha good luck! =)

ct hajar on Selasa, Oktober 11, 2011 9:58:00 PG berkata...

kekekekeh....terasa ke? kena tepat ea? haha

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates