Khamis, Mac 15, 2012

i'm married...

Posted by ct hajar at 9:20 PTG
assalamualaikum..
alhamdulillah, tanggal 18 februari 2012 aku sah menjadi isteri kepada MOHD FIRDAUS B ABD RAIS..
setelah hampir 4 tahun menyulam cinta, 4 bulan kami mengikat tali pertunangan, dengan sekali lafaz dia telah menjadi suamiku yg sah..
aku harap rumahtangga kami akan berkekalan hingga ke akhir hayat. amin....

18 march ni genap sebulan aku menjadi isteri org..
hampir sebulan ni alhamdulillah, semuanya baik2 belaka...
byk gak benda aku nk citer kt blog ni...
1. pasal wedding belah aku dan dia.
2. pasal honeymoon..hehehe...

tu jela kot. budget byk benda je nk citer..kui3..
yela, dekat sebulan xupdate blog..huhu...busy ke sana ke mari..
skrg ni tanggungjawab dh bertambah..
tanggungjawab sebagai anak kepada 2 psg org tua, pada suami dan xlupa jugak tanggungjawab sbg pelajar & pekerja.. (walaupun belum 100% bekerja..huhu)
next entryla ye aku citer pasal wedding..hehe....mcm pjg sgt plak kalau citer kt entry ni...

kla, wassalam..... =)

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates