Selasa, Disember 20, 2011

preparation progress

Posted by ct hajar at 12:32 PTG
Reactions: 
Assalamualaikum...
Entry ari ni nk citer pasal progress wedding preparation..
hurm...xtaula nk kate dh bape percent... lbh kurang 60-70% kot.. agaknye la...
pasal borang nikah almost done!..
tinggal nk wat HIV test jerk..
lagi 1 cabaran..INTERVIEW!!..
hwa3.. mcm xready je nk interview.
mesti ade org rase pelik kan?.. 
nape ade interview plak..
kat Johor memang camtu caranya. negeri lain, aku xtau plak...
tp aku rase, xpernah plak dgr org xkawen sbb fail interview..
cume juz nk refresh je bab2 agama ni...
kira bagusla jugak kan?..
hari tu aku dh refresh bab2 fardhu ain ni..
hope ok la...
tapi, bagus jugak dia wat cmni..
kadang2 kita ni terlupa bab2 fardhu ain ni..
jenis2 najis, air..
bab2 yg membatallkn wudhu, solat..
rukun2 solat, wudhu.. korg masih igt x?..
bagusla kalau igt...
ok, tu bab borang nikah..
bab baju nikah, dh siap dh.. cume kena alter sikit.. so by this friday i'allah siapla..
bab barang2 hantaran pulak, done!...
tinggal nk cari bekas2 utk letak hantaran je...
lagi 1, benda yg kecik2 xsettle lagi...
beg goodies, bunge manggar, bunge telur dll..
kad kahwin alhamdulillah, settle sudah.. tgh tggu cetak.. b4 CNY ley dapat la..
alhamdulillah...
lagi ape erk? aku rase mcm dh ok dh...
kalau ade yg rse kurg & benda tu penting, gtaula ea..thank you...

~wassalam~

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates