Ahad, Disember 23, 2012

End of 2012

Posted by ct hajar at 9:49 PTG
assalamualaikum....
hari ni 23hb disember 2012.
huh... kejap dh ujung thn. apa aku buat dlm setahun ni erk?
perubahan paling besar dlm hidup aku adalah transition to be a wife & a mommy to be next year.
alhamdulillah...
skrg ni baby dh msuk 5 months. semakin aktif!..
seaktif mommynye di tempat kerja. hik2...
citer tempat kerja, kerja memang menensionkan...
lately memang aku tension...
dgn aku pnye confirmation yg masih tertangguh sampai early february..huhu...
ikutkn hati & perasaan mau aku hantar surat resign.
bila fikir anak yg kt dlm ni buat aku fikir 10~100 kali...
semoga ada rezeki utk anak ini...
ya Allah, aku sygkn zuriatku ini, keluargaku yg baru dibina & suamiku yg selalu bagi dorongan.
Kau murahkanlah rezeki kami, rezekiku, rezeki anak-anakku, rezeki suamiku....
amin....
*tetibe kuar doa plak.. hehe....*
skrg ni rse down tu, memang down..
bila org kate kerja kita xok, rse cam apa fungsi aku????
aku sabarkn diri, cuba utk buat yg terbaik, buat apa yg dorg mahukan...
jujur, ikhlas aku kata, aku xde talented nk jg ENGINEER!!..
aku tak dilahirkan utk jadi ENGINEER!!...
apalah nk jadi dgn aku kan??...
dlm plan skrg ni nk gantung lg pengajian master aku...
sbbnye, dana xberapa nk ada.
lg 1, bln 2 register new sem, 2 bln lps tu, aku besalin...
abes pantang dlm bulan 6, bln 9 register lg...
byk nk kena pakai duit.
master, baby..huhu.....
so aku decide utk gantung lg, & register bln 9 nnt...
semoga ALLAH merahmati apa yg bakal aku buat ni...
permudahkanlah semuanya ya ALLAH...
amin....
kla, chau dulu...
new year ni plan nk g mkn angin kt PD.
oh ye, 28 ni bday abang...
apa adiah ye?... xpe, kita update nanti...
blah dulu...
Assalamualaikum...



0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates