Rabu, Julai 08, 2009

Ermm....entah!

Posted by ct hajar at 9:03 PG
kutahu,
kau selingkuhkau duakan cintaku yang tulus
kau tahu,
diriku tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua
Entah
masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..
tak pernah ku bayangkan
cerita kita berakhir begini
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua
Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..
masih kah ada
cinta dihati ini dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku...
Entah
masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah
kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu
(ENTAH-AFGAN)

bila aku dengarkn lagu ni, hati aku menangis. inilah yang aku alami. aku percayakan dia. xpernah walau sekali aku menipu dia. siapa kawanku, aku bermesej dgn lelaki mana, semua ku khabarkan. tp entah kenapa, dia tidak berterus terang denganku. aku xtau di mana silapnya.

dia mahu aku menerima dia kembali dan memulakn perhubungan baru. aku maafkan dia. aku cuba menerima dia kembali. aku harap dia akan cuba mengambil hati aku semula. hatiku telah lama kuberikan padanya. hatiku telah hancur bersama2 ketidakjujuran yang dia berikan. aku harap dia kembalikan hatiku semula, mencari semula dimana hati ini dicampakkan. dia carilah semula kekasihnya yang telah hilang. dia adalah cinta pertamaku. melupakan dia mungkin tidak. aku tidak pernah bercinta dgn mana2 lelaki. sejak mengenali dia, aku byk menangis. menangis dgn perbuatan dia, menangis kerana gembira. pertama kali aku menangis utk seseorg yg aku cintai yang bernama lelaki.

aku percayakan dia, aku jujur dgn dia. tidak pernah aku sangsi dgn perbuatan dia. tapi sekarang kepercayaan aku telah hilang. aku harap kepercayaan aku dpt dikembalikan semula bersama-sama hati yang telah hancur. aku hanya mampu berdoa dan bersabar agar dia berubah dan kami boleh semesra dulu.

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates