Khamis, Mei 05, 2011

6 tahun

Posted by ct hajar at 11:44 PG
Reactions: 
6 tahun sudah berlalu.. pejam celik, pejam celik sekejap je dah 6 tahun. 6 tahun yang lepas, pada tarikh yang sama (2 mei 2005) dan hari yang sama (isnin), arwah abang aku menghembuskan nafasnya yang terakhir tanpa aku di sisinya. masih teringat lagi peristiwa yang menyedihkan tu...

2hb mei yang lepas, aku pergi jenguk kubur arwah. sebenarnya dh lama aku xpergi jenguk dia. last xtau bile..dulu, aku selalu jenguk bile aku cuti & balik kg.. skrg ni rutin tu mcm dh lama aku tinggalkan. huhu.... kesian bangah, dh lama aku xjenguk dia. sori..... Macam biasa, aku sedekahkan alfatihah & surah al ikhlas buat dia. mesti dia happy tgk ktorg dtg. kubur dia dh agak byk semak samun. aku igt nk bersihkan, tp org kata, xelok kita cabut rumput atas kubur tu ibarat bulu roma dia kita cabut. kebenarannya wallahu'alam... aku doakan semoga rohnya tenang kat sana & semoga kami dapat berjumpa di akhirat nanti...

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates