Sabtu, April 30, 2011

hanya mimpi???...

Posted by ct hajar at 10:26 PTG
assalamualaikum...hari ni aku nk cerita pasal apa yg aku mimpi. dh lame dh sbnrnye aku mimpi benda ni. adalah dekat 2 minggu dh kot. baru skrg aku rasa nk share. aku xberani nk cerita kat org yg paling rapat & aku sayang. takut dia fikir lain plak. pernah hari tu aku cerita pasal apa yg aku mimpi, dia kata aku terlalu fikirkan benda tu. tapi yang aku mimpi ni xpernah terlintas pun pasal dia.

hari tu xsemena2 aku mimpi pasal org yg aku admire satu ketika dulu. dalam mimpi tu dia dalam keadaan sedih sebab dia kehilangan org yg paling dia rapat (kawanla bukan girlfriend or family). dari jauh aku dah nampak dia tgh sedih. tp waktu tu aku dgn pkwe aku & aku seboleh2 xnk tanya dia kenapa. pas2 adalah somebody desak aku utk aku ambik tau pasal dia & tenangkan dia la senang cakap. lepas tu aku pun datang dekat ngan dia & tanya dia kenapa. barulah dia cerita org yg rapat dgn dia meninggal dunia (ustaz ape ntah..) so aku pun cube tenagkan dia. tiba2 dia peluk aku & barulah dia cam calm down sikit dlm pelukan aku tu... aku pun xfaham apa maksud mimpi aku ni. aku harap ianya xde maksud apa2. nama pun mimpi. aku cuma anggap mainan tidur je semua tu...

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates