Rabu, Mei 25, 2011

Ini Kisah Semalam.....

Posted by ct hajar at 11:44 PG
hari ni aku nk cerita apa yg jadi semalam. hari ni & esok xley cite la kan.. xtau lagi ape akan jadi...
 semalam hari yang agak sedih la bagi aku.. huhu... semalam aku 1st day period. sakit gakla perut aku ni. so aku g fak half day je... otw balik, dpt msg dr dia (cyg aku la..): "ayg, abg dh bncg dgn mak pasal ayg. mak nk ayg keje dulu.." agak sedih gak bila baca msg tu.. xlama kemudian, air mata ni terus nk meleleh... :'(

aku xtau kenapa.. rasa sedih giler.. aku tau aku xde keje, im nothing!.. aku cakap dlm hati, kalau dh memang ktorg xde jodoh, wat cmne pon tetap xkan ada jodoh. aku sedih bile org luar sibuk dgn masa depan aku.. family aku pn xkata apa2... huhu.. bukan aku nk blame pihak sana. tp bile keluar soal ni, aku jadi sensitif.. master aku pn belom habis, sibuk nk kejar yg lain. nanti last2 yg aku wat kemana, yg aku kejar xdpt..

ptg tu jugak aku kol mak aku kata dia may b xjadi dtg dlm masa terdekat ni.. aku xsampai hati sbnrnya nk hancurkn hrpn mak aku. dlm masa sama gak, aku xnk mak aku tertggu2 kdtgn dia.. aku dh penat dgr soklan dr mak aku.. bile dia nk dtg?...so, aku xde pilihan.. aku terpaksa gak ckp kt mak.. I'm sorry mak... truly i'm also sad and tired of all this!...

skrg ni aku buat kputusan utk hold dulu kot tentang ktorg ni... Ya ALLAH, kalau dia memang jodohku aku redha ya ALLAH. aku redha dgn segala yg telah Kau tentukan utkku.. kerana itulah yg terbaik bagiku.. amin....

2 comments:

B on Rabu, Mei 25, 2011 2:20:00 PTG berkata...

Jodoh pertemuan di tangan tuhan ja..kalau kuat jodoh korang tak ke mana..dont sad2 lah..ade hikmahnye tu ;)

ct hajar on Rabu, Mei 25, 2011 2:25:00 PTG berkata...

insyaALLAH... baru dugaan pertama...semoga terus kuat!!...^___^

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates