Selasa, April 26, 2011

First Stage....

Posted by ct hajar at 11:47 PG
skrg ni xtau mood hepi atau x...aritu hepi + excited. ni dh lame2, dh kurang sikitla excitednya.. hehe...


nk tau kenapa???...hari tu aku dgn cayang aku keluar.  biasala, dating... hehe... dia skrg dh lulus ppw dia. aritu dia ada cakap, lulus je ktorg leyla kalau nk kawen ke ape.. hehe... so aritu terlanjur dh jumpe, aku pn saje la ajak dia cari cincin... cincin risik.. dia pon ok.... ktorg g Jusco balakong time tu. ade Poh Kong je... so masukla Poh Kong... last2 belila jugak sebutir cincin. cincin emas pertama yg dia belikn utk aku... kt bawah ni bukti pembeliannye. kui3....tapi aku tunjuk bungkusan jela ea.. xsuprise la kan,... nnt dh jadi 100% hak milik aku tunjuk cincinnye. kekekekeh....
nila bukti pembelian... hehehe

0 comments:

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates