Isnin, April 11, 2011

KangeN!......

Posted by ct hajar at 11:50 PG
hurmmmm......KANGEN..korg tau x ape makna kangen tu? bukan kangen band tu... kangen d tu adalah bahasa jawa. dalam bahasa melayunya bermaksud RINDU... Tetibe plak tukar blog ni jadi pembelajaran bahasa jawa. hehe... xpela kan, menambah ilmu.
 tgk picture kat atas ni rasa sedih plak.. huhu.... nak tau kenapa aku rindu? aku rindu dgn my dear aku. sepatutnya semalam (ahad, 10 apr) dia datang sini utk bjumpa dgn aku. tup2 dia dpt berita selasa org lembaga nk datang. sebab ikut date, arini hari last PPW (Program Penempatan Wajib) dia. so dorg kena ada kalau org lembaga tu datang.. itu xkisahla dia xjadi dtg. nk dijadikan cerita, sekrg aku dh xguna prepaid. aku guna post paid & dia jadi subline aku. aritu dia tukar handset (N8). lepas tu, bil pn melambung sampai 2,3 ratus. so since sabtu aku dh xboleh call out & msg sebab handset aku dh kena barr sbb terlebih limit sudaaa.... so dr hari sabtu sampaila ke hari ini aku xley contact dia. nasib baik dia ade dua handset. so aku bgla msg call-me-back tu. so dia akan call aku la.. tp setakat ni 2 kali je dia call aku. huhu...sedih giler... dhla rindu separuh mati!... semalam dia call aku dlm kul8 lebih camtu la... xsemena2 air mata ni mengalir.. huwaarrgghhhh... aku rindu kamu!.. KANGEN BANGAT SIH!...

2 comments:

B on Isnin, April 11, 2011 12:58:00 PTG berkata...

hoalah..mesak ne...kangen karo abg yo..?ye seng sabar...ha..hebak tak bahasa jawa aku..kikiki

ct hajar on Isnin, April 11, 2011 1:13:00 PTG berkata...

hebak ngat bhase mu itu. hahaha.... haruslaaa i rinduu.. wakaka

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates