Sabtu, April 02, 2011

Spending time together... ^___^

Posted by ct hajar at 12:33 PTG
good tengahari. ngeh3.... ni saje nk share cerita. dh lama pun cerita nie. terlambat update. :P
bulan lepas, bulan 3 adalah bulan paling bahagia sekali buat aku. (yeke?..) iye la kot.. nk tau nape? cer cite, cer cite!.... ha, nk cite la ni. sabaq naa....


Last month, 2 kali aku jumpe cayang aku. hehe... hehe lagi.. yela, hepila kan... ;) mula2 awal bulan sebab dia cuti akak dia kawen mase tu. adela 2,3 hari gak ktorg spend time together... hari pertama ktorg g jln TAR. bajet nk survey2 brg la.. last2 xdpt ape pon.. 2nd day ktorg g Bukit Tinggi & balik tu ktorg pegi Strawbery Farm kat genting highland. bestla.. aku suggestkn korg pegila. enjoy mkn strawbery. ktorg pick sendr Strawbery taw. fresh la..seronok & excited ktorg kt farm tu. dhla weekdays, xde org. dlm farm tu ktorg je yg pick strawbery. apa lagi, pilih yg besar2 la... hehehe.. ni ada sikit gambar ktorg...kat bukit tinggi xde pict la.. dia xbg kat aku pn. huhu...salah satu  ktorg jln2 ni jugak nk test DSLR yang dia beli tu.. alih2 tiba kat sana, setting xok plak. pict xcantekla jwb nye... :( ni jela pict yg ade. tu pn dr enset... boleyla kn wat bahan bukti.. hehe

menikmati fresh strawbery!

ni la hasilnya....

strawberi ni bentuk <3

masa utk memetik!...

ok, atas tu cerita utk awal bulan. xabes lagi cerita utk bulan 3 ni.. byk sangat!.. huhu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku devide 2 la ea, senang cite.. pas2 dlm ptghn bulan 3, 13hb cmtu... dia dpt cuti lagi. mula2 kate 3 hari, tup2 dapat 4 hari... so ktorg pn spend time la.. ape lg, time ni ktorg kaw2 pnye gune SLR tu.. bestla jugak... aku pn dh gile SLR dh... kali ni, ktorg g naik cameron highland...sane kan view cantek... bestla amek gambar. lagi2 aku la yg jadi model. tu yg aku suke tu!.. kui3... mase ktorg naik cameron tu, adalah pengalaman yg kurg menarik & 1st time aku dpt. naik tu, dia bwk kete.. so aku jd copilot jela... sambil borak2 naik bukit dgn selekoh2 tu & mkn coklat, depan ktorg ade 1 bus bwk pelancong kot... so ktorg pn follow la bus tu... malas la nk laju2.. lagipn time tu ujan renyai2... bahaya jugakla.. sampai 1 selekoh tgh syok2 mkn coklat ni, dgr satu bunyi.. "dummm..." lbh kurgla kot bunyinye.. aku igt bus tu telanggar bukit tepi jln tu.. rupa2nya dia terlanggar dgn kereta viva.. aku dh cuak dh.. nasib baik jugakla ktorg follow xdekat sgt. driver kereta tu pn kuar lepas lbh kurg 3,4 minit kot... dia cm kelam kabut je... aku cm dh risau gak, kot2 org dlm tu cedera ke... aku suruhla dia tolong. maklumla, dia kn MA. so kalau injured agak teruk ke, leyla dia rawatan ke ape kan.. rupenya dia nk g tenangkn anak dia... anak dia takut kot, nangis dlm kete... syukur xde pape... lepas tu memang ktorg concerntrate la dgn pemanduan. xde dh nk mkn coklat..haha.. kelakar bila igt...

At Bharat Tea Plantation.

At Tea Farm

gambar poyo dia... :P
Antara pict yang aku suka.. and of course la aku yg snap! ;)

rama2 dh tergolek!

lagi rama-rama
ROSE!

Tea Farm

Aku dan Dirimu...

Snap dari aku gak..

Snap dari dia

ni pn pict yang aku suka.. Fotographer: Me...

 itu jela cerita untuk bulan march aritu...sagat menghargai moment dgn dia... thanks a lot my dear!... ^____^
and alhamdulillah.. ktorg selamat turun dari cameron tanpa ada apa2 insiden yg tidak dikehendaki... hehe..skema plak bahasa. before dia balik aritu sempat gak dia beli satu lagi lense yg lebih sharp gambarnye.. zoom lbh tggi la... jenama Tamron.. xsabar aku nk jumpa dia lagi sebab nk cuba gak lense tu. hehehe.....

4 comments:

B on Khamis, April 07, 2011 9:54:00 PG berkata...

saya juga bahagia di bulan mac 2011!!!ehehe wuiiyooo...dslr....dah pandai dah..leh jd photographer sambilan pasni hehe

ct hajar on Khamis, April 07, 2011 10:03:00 PG berkata...

tula... dh ok la sket. dia tgh demam dslr ni.. haha.... xsabar nk posing2 lagi..;)

B on Khamis, April 07, 2011 11:19:00 PG berkata...

huh..suke aje ko suh posing..hehe

ct hajar on Khamis, April 07, 2011 11:52:00 PG berkata...

sukela... hehe.... dgn slr plak kan! ;)

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates