Rabu, April 27, 2011

Aku ngan DSLR... :)

Posted by ct hajar at 3:05 PTG
Reactions: 
ok, semalam cerita pasal cincin kan... hari ni xde kena mengena dgn cincin k!..tp pasal barang gakla... barang baik punye!!..... :D
hari tu BF aku tepon. dia kata ada berita baik.. hehe.... dia nk suruh aku pegang DSLR dia sebab dia dh beli DSLR baru. yg canggih sketla dr yg dia ada tu... D90.. before ni D3100..D3100 utk beginner la.. so sbb ade 2, dia suruhla aku pegang yg 1 tu... so aritu jumpa sekali dgn pass kamera la.. hepi gakla aku coz dpt DSLR. pernah gak teringin nk ada DSLR tu. kira skrg ni mcm impian jadi kenyataan la kiranya.. hehehe....
kira skrg ni mode happy gakla....

Nikon D3100


4 comments:

Ini Raha on Khamis, April 28, 2011 12:19:00 PTG berkata...

jual la satu kat kitorang..korang adabanyak2 camera pun wat pe?sape nak tangkap gambar siapa t?hehe

ct hajar on Khamis, April 28, 2011 12:59:00 PTG berkata...

eh bio lerr..dia kt sana, aku kat sini. kekekeh.... next month ktorg ada kursus DSLR. hehe... ley jadi photographer profesional..=)

Ini Raha on Jumaat, April 29, 2011 9:37:00 PG berkata...

ala..t dah kawen sekali jugak... ;P

ct hajar on Jumaat, April 29, 2011 9:46:00 PG berkata...

xpela... aset tu!.. nnt dh kawen kamera dia utk komersial.. yg aku pnye kegunaan sendr. hik3

Catat Ulasan

 

Life's Journey Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates